pondělí 19. května 2008

Horká novinka

Ještě teď mě pálí prsty jak jsem ji psala :)

Dnes je pondělí 19.5.2008 tudíž úřední den... protože jsem podávala zhruba před 14ti dny žádost o stavební povolení na div světa a v pátek 16.5. mi přišlo vyjádření, že stavební povolení si můžu vyzvednou právě od dnešního data na stavebním odboru, vyrazila jsem na svém slavnostně postrojeném oři do města. Při příchodu na stavební odbor, jsem se ohlásila a byla uvedena do kanceláře... kde mi bylo vydáno stavební povolení...ale s ním i jedna menší podmínka, kterou si vymínilo Ministerstvo ŽP...a to taková, že při stavbě nebudeme využívat těžkou techniku kterou jsou míněna kolečka a míchačky, neboť to dělá strašný hluk, který vadí v hnízdění jistého, velmi vzácného Vrabčáka natarského, jenž si vybral zrovinka naši lokalitu...

No...co naděláme...podmínka je podmínka a my ji budeme dodržovat... div postavíme holýma rukama..! a jako vlaštovky svoje hnízdo, uplácáme ho z hlíny... ;)

Žádné komentáře: