čtvrtek 15. května 2008

Konstrukční plány


Lidičkové...tak nám dali do hry natarské vesničky které obsahují KP potřebné pro stavbu divu světa...(ale nějak je šikovně schovali protože na mapě nejsou vidět ;) ).
Pár slov k plánům... hledala jsem ve FAQ ale nenašla jsem nic doslovného tak si přečtěte bláboly jedné báby.... ;)
1.) pro stavbu DS do 50tého lvl. je zapotřebí aby stavitel (majitel natarské vesnice) vlastnil jeden KP
2.)pro stavbu nad 50lvl. je nutné mít plány dva, ale vlastníkem druhého plánu nesmí být stavitel, ale někdo kdo je s ním v alianci
3.)vesnička kde byly KP jde přebrat...ale jsou v ní jen úkryty :)
osobně jsem si nevšimla, že by tam vojáci žrali polovinu obilí....ale možné to je :)

pro ukázku přidávám log z jiného serveru...jedná se o špeh vesnice s KP

http://travilog.org.ua/cz/6403408/67a3c1216d45cb4b96117eb4bbc6a507

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Díky za zprávičky, to jsem si oddechla, že mají kluci príma ubytování, jen je nech občas zahrát plážový volejbal, ať nezlenivěj, a občas jim natřep polštářky. Poslala jsem nějaké buchty a vdolky, tak si dají do nosu.